Pokud chcete se svou firmou expandovat do zahraničí, možná uvažujete nad tím, že by zajímavým způsobem propagace mohlo být využití internetu. Tato myšlenka je bezesporu správná. Internet je moderním silným médiem, které vám může při expanzi velmi pomoci. Mimo jiné vám pomůže připravit terén a nalákat potenciální zákazníky ještě před začátkem podnikání. Je však důležité pamatovat na určitá úskalí pohybu v zahraničním internetovém provozu. Vůbec totiž nemusí platit, že to, co funguje v našich podmínkách, bude fungovat i za hranicemi.

Na co je vhodné se při přípravě mezinárodního internetového marketingu zaměřit? Rychlým a účinným způsobem propagace jsou PPC kampaně, které rovněž přinášejí – vedle obchodních výsledků, také řadu užitečných informací o trhu samotném. Důležitá je rovněž správná SEO optimalizace. Tady je potřeba pamatovat, že každý internetový vyhledávač má svá vlastní pravidla a podmínky a v zahraničí s tím, co funguje na Seznam.cz, uspějete jen obtížně. Váš web je vaše vizitka, proto není vhodné podcenit webdesign. Buďte moderní, struční, dejte si záležet na překladu vašeho webu. Design webu je totiž to, co zákazník uvidí jako první a první dojem často rozhoduje. S webdesignem úzce souvisí i optimalizace stránek pro mobilní telefony. Velká část přístupů se dnes děje prostřednictvím mobilních zařízení. A to, co zákazníka spolehlivě odradí, je neresponzivní web, vhodný pouze pro PC a zcela nefunkční na mobilu. Často vzniká řada problémů, kdy se nedá kliknout na žádný odkaz, písmo je malé, nečitelné a nepřehledné.

Moderním způsobem propagace jsou i sociální sítě. Nezapomínejte na ně! Při vhodně nastavené kampani můžete získat doslova příval nových zákazníků.

Chcete-li zazářit na zahraničním trhu, svěřte svůj mezinárodní internetový marketing směřovaný do zahraničí do rukou společnosti PartnerCIS, která má bohaté zkušenosti z řady projektů na zahraničních trzích.